JA slide show

חדשות

באתר זה תוכלו לקבל מידע על מיגון מחשבים / מיגון מחשב נייד, כל מה שקשור למיגון ציוד כגון ציוד רפואי / מנעולים לכלי נשק. בנוסף תוכלו לקבל את כל הפרטים הנחוצים בנוגע למיגון טכני ומיגון מקרנים.

מיגון ציוד - כל האפשרויות פתוחות

בכל הנוגע אל אמצעי מיגון השמיים הם הגבול. לדוגמא כאשר מדברים על מיגון ציוד משרדי, הכוונה היא לאבטחה של ציוד ואמצעי עבודה כמו מחשבים ומחשבים ניידים, מדפסות ומקרנים, מסכים דקים וכן הלאה. בעזרת מיגון ציוד משרדי המתבצע ישירות על גבי החומרה ניתן לא רק לשמור על הציוד עצמו, אלא גם למנוע מצב שבו בשל גניבה או נזק ישנה הפרעה גם לפריון העבודה השוטפת. כיום, ניתן לבצע מיגון ציוד משרדי בקלות, וכך להגן על העובדים, על שירות הלקוחות ועל נסיונות של גורמים מבחוץ להזיק לעסק.

לעומת זאת, כאשר מדובר על מיגון ציוד רפואי, הכוונה היא לאבטח ולשמור על חומרים ומכשירים יקרי ערך שלא זו בלבד שעלותם גבוהה, אלא הם משמשים להצלת חיים או למניעת מחלות ובעיות רפואיות. בעזרת מיגון ציוד רפואי ניתן לשמור על מכשירי אולטרא סאונד, על מיקרוסקופים, לבצע מיגון ציוד רפואי של מעבדות שונות, מכשירי רנטגן וכן הלאה, המהווים יעד מבוקש לגניבות, משום שאינם נמצאים בחדרים המאויישים באופן קבוע. בעזרת מיגון ציוד רפואי, ניתן גם להגן בפועל על הציוד וגם להרתיע את הציבור בפני נסיונות לגניבה.

מנעולים לכלי נשק - מיגון מציל חיים
כולנו יודעים איזה פוטנציאל מסוכן ישנו בכל כלי נשק באשר הוא. אחזקה של כלי נשק מחייבת לא רק ידע מקצועי והיכרות עם כלי הנשק, אלא גם ביצוע מיגון בצורה של מנעולים לכלי נשק המאפשרים תפעול זהיר יותר, ומניעה של הגעת הנשק אל גורמים פליליים המעוניינים בגרימת נזק, או אל גורמים בלתי אחראיים כמו ילדים שמוצאים בטעות את כלי הנשק ועלולים לשחק בו. ישנם סוגים שונים של מנעולים לכלי נשק הקושרים או מקבעים אותו, ונועלים את בית ההדק של כלי הנשק וכך מונעים פליטה של כדור.

בעזרת מנעולים לכלי נשק יכול כל אדם המחזיק בנשק להבטיח כי הנשק ישמש אך ורק למטרות שלשמן הוא הושג, ולמנוע גישה של גורמים אחרים אל כלי הנשק. למעשה מנעולים לכלי נשק מונעים מוות מיותר או פציעות מפליטות של כדורים.