JA slide show

יצירת קשר

שם
טלפון
אימייל
הערות

 

חדשות

באתר זה תוכלו לקבל מידע על מיגון מחשבים / מיגון מחשב נייד, כל מה שקשור למיגון ציוד כגון ציוד רפואי / מנעולים לכלי נשק. בנוסף תוכלו לקבל את כל הפרטים הנחוצים בנוגע למיגון טכני ומיגון מקרנים.

מיגון טכני הצעד הראשון - מיגון מקרנים

מיגון טכני של העסק בכלל וכן מיגון מקרנים בפרט מטרותיו הן כפולות. מחד, משמש מיגון טכני לשם הגנה של החומרה בעסק, על מנת למנוע מצב של גניבה, פגיעה או אובדן של ציוד. מצב כזה שנגרם לעסק משמעותו היא בעלת השלכות ונזקים לא רק על העלות הנוספת של הציוד שיש לתקן או לרכוש מחדש, אלא גם ובעיקר על ניהול העסק עצמו. למעשה מיגון מקרנים נועד להבטיח שהעסק ימשיך לדפוק ולתקתק, ללא הפרעות, וכך לשמר את פריון העבודה המקסימלי מבלי להסב נזקים לשירות הלקוחות, לעובדים עצמם ולעסק כולו.

המשמעות הנוספת של מיגון טכני עבור ציוד בעסק וכן של מיגון מקרנים היא הרתעה. כאשר בעל עסק או מנהל מבצע מיגון מקרנים הוא למעשה מצהיר בזאת על רצינותו, ומודיע לעולם כולו, לעובדים הסוררים, ללקוחות של העסק וכמובן שגם לגנבים ולפורצים, שמדובר פה בעסק חשוב שעומד על שלו ולא נותן לאף אחד לפגוע בו, וכן שהוא מתעסק בתחומים חשובים במיוחד ובעל ערך עצמי גבוה.

מיגון טכני בעסק- כיצד?
נדמה לכם כי ביצוע של מיגון טכני בעסק הוא משימה מורכבת במיוחד? ובכן, חשבו שוב. היום ניתן לבצע מיגון מקרנים וכן מיגון טכני נוסף של כל הציוד הממוחשב בעסק בצורה קלה ופשוטה: להיעזר בחברה המתמחה בכך, אשר בידיה פתרונות חכמים ויעילים לביצוע מיגון טכני למגוון רחב של אמצעי עבודה, בטווח רחב של עלויות, החל ממחשבים ומדפסות ועד למקרנים ולמסכים, וכן הלאה, תוך התאמה אישית מלאה לצרכים ולמפרט הציוד בשטח. היתרונות של ביצוע מיגון טכני באמצעות בעלי מקצוע שזהו תחום התמחותם, כמוהו כתעודת ביטוח לעסק.

כך יכול כל בעל או מנהל עסק ליהנות משקט נפשי הכרוך בידיעה כי ביצע מיגון מקרנים וכי אין סכנה של גניבה, פריצה, אובדן או קלקולים לתוכנה שברשותו, אין סכנה לפגיעה בהלך העבודה התקין בחברה, וכי העסק יכול להמשיך להתנהל על מי מנוחות. עבור כל מנהל או בעל עסק, מדובר בתחושה יקרה מפז.